Konstanty a proměny soudobé hudební řeči
Kolektivní monografie sestává ze čtyř relativně samostatných studií, které spojuje téma z názvu publikace, tedy vývoj soudobé hudební řeči ve 20. a 21. století. První dvě studie se zabývají spíše teoretickými a kompozičními aspekty, druhé dvě zkoumají dané téma více z historické a interpretační roviny. Vladimír Tichý se ve … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Fyzický popis:
- 231 stran : ilustrace, portréty, noty ; 23 cm
- Vydáno:
-
Praha :
Nakladatelství Akademie múzických umění,
2019
- Témata:
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7331-535-1
:
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20203253978 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20210215140507.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 200929s2019 xr acg f 001 0 cze d | ||
015 | |a cnb003253978 | ||
020 | |a 978-80-7331-535-1 |q (brožováno) | ||
035 | |a (OCoLC)1230105244 | ||
040 | |a PNA001 |b cze |d ABA001 |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 781 |x Hudební teorie |2 Konspekt |9 9 | |
080 | |a 781 |2 MRF | ||
080 | |a 781.68 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8:082) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Havlík, Jaromír, |d 1950- |7 xx0013294 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Konstanty a proměny soudobé hudební řeči / |c Jaromír Havlík, Vladimír Tichý, Jiřina Dvořáková-Marešová, Tomáš Krejča |
264 | 1 | |a Praha : |b Nakladatelství Akademie múzických umění, |c 2019 | |
300 | |a 231 stran : |b ilustrace, portréty, noty ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 9 | |a Kolektivní monografie sestává ze čtyř relativně samostatných studií, které spojuje téma z názvu publikace, tedy vývoj soudobé hudební řeči ve 20. a 21. století. |b První dvě studie se zabývají spíše teoretickými a kompozičními aspekty, druhé dvě zkoumají dané téma více z historické a interpretační roviny. Vladimír Tichý se ve svém textu zabývá principy hudební řečí 1. poloviny 20. století. Tomáš Krejča svou studii situuje do širšího časového rámce - vývoj evropské hudební řeči zkoumá už od dob starověkých až po dnešek, do hloubky reflektuje tektoniku. Jiřina Dvořáková-Marešová nabízí nové pohledy na chápání interpretace soudobé hudby a Jaromír Havlík ve své stati analyzuje dobové ohlasy na skandální provedení Bergovy opery "Vojcek". | |
546 | |a Anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a hudební teorie |7 ph114727 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a hudební interpretace |7 ph120908 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a music theory |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a musical interpretation |2 eczenas |
655 | 7 | |a kolektivní monografie |7 fd501537 |2 czenas | |
655 | 9 | |a collective monographs |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Dvořáková-Marešová, Jiřina |7 jx20040923028 |4 aut | |
700 | 1 | |a Krejča, Tomáš, |d 1984- |7 osa2015890379 |4 aut | |
700 | 1 | |a Tichý, Vladimír, |d 1946- |7 jn99240001185 |4 aut | |
900 | |a ABA001 |b 19 | ||
996 | |e ABA010 |c 537 T 00423 |w kpw01246688 |p prezenčně |s NZ | ||
996 | |e ABD001 |w 990023915010106986 |s NZ | ||
996 | |e ABE301 |c 82620 |w abe3010105040 |s NZ | ||
996 | |e BOD001 |w 006472461 |s NZ | ||
996 | |e LID001 |c A 105490 |w kpm01667739 |s NZ | ||
996 | |e OSD001 |c B93039 |w 001638241 |s NZ | ||
911 | |a ABA007 |d zdigitalizováno |u https://kramerius.lib.cas.cz/uuid/uuid:be11c4db-6b49-4700-9df7-f49f4bd5361c | ||
928 | 9 | |a NAMU | |
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=008925262&local_base=SKC |