Zvuky v reklamě

To chci

Publikace analyzuje mnohostranné aspekty využití zvuku a hudby v marketingové komunikaci a ozřejmuje způsoby práce s hudebními strukturami a zvukovými aspekty verbálního podání v rozhlasové, televizní a filmové reklamě. Autorka téma podává v promyšleně strukturované podobě. V úvodních kapitolách přehledně rozpracovává jednotlivé celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Andrea Rafajová, 1973-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
343 stran :
Vydáno:
Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2017
Témata:
Fyzický popis:
343 stran : ilustrace (převážně barevné), noty, faksimile ; 23 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN:
978-80-7380-673-6

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
Sklad
V4c7 VT 3122.1
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
Sklad
V4c7 VT 3122.2
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
Aktuální nabídka hudebních titulů
V4c7 VT 3122.3
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
Aktuální nabídka hudebních titulů
V4c7 VT 3122.4