Zvuky v reklamě

Get it

Publikace analyzuje mnohostranné aspekty využití zvuku a hudby v marketingové komunikaci a ozřejmuje způsoby práce s hudebními strukturami a zvukovými aspekty verbálního podání v rozhlasové, televizní a filmové reklamě. Autorka téma podává v promyšleně strukturované podobě. V úvodních kapitolách přehledně rozpracovává jednotlivé full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author:
Andrea Rafajová, 1973-
Document Type:
Books
Document range:
343 stran :
Published:
Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2017
Subjects:
Physical Description:
343 stran : ilustrace (převážně barevné), noty, faksimile ; 23 cm
Bibliography:
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN:
978-80-7380-673-6

Institution:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Call #
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
Sklad
V4c7 VT 3122.1
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
Sklad
V4c7 VT 3122.2
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
Aktuální nabídka hudebních titulů
V4c7 VT 3122.3
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
Aktuální nabídka hudebních titulů
V4c7 VT 3122.4