Neuromarketing : chceme znát mozek zákazníka

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Nikola Hořejš, 1980-
Typ dokumentu:
Články
Fyzický popis:
2 il.
Publikováno v:
Psychologie dnes. -- ISSN 1212-9607. -- Roč. 17, č. 5 (2011), s. 30-33
Témata:
Popis jednotky:
Rubrika: Trendy

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 000792974
003 CZ HkSVK
005 20210304151000.0
007 ta
008 121015s2011 xr a f 000 0 cze
024 8 |a 2011GI05A30A  |d newtonmedia 
040 |a HKA001  |b cze  |9 2 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a Hořejš, Nikola,  |d 1980-  |7 js20060908010  |4 aut 
245 1 0 |a Neuromarketing :  |b chceme znát mozek zákazníka /  |c Nikola Hořejš 
246 1 |a Trendy 
300 |b 2 il. 
500 |a Rubrika: Trendy 
650 0 7 |a neuromarketing  |7 ph616003  |2 czenas 
650 0 7 |a stimulace mozku  |7 ph215903  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a reklamní kampaně  |7 ph229516  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |2 czenas 
650 0 7 |a lidské chování  |7 ph117221  |2 czenas 
773 0 |t Psychologie dnes  |x 1212-9607  |g Roč. 17, č. 5 (2011), s. 30-33  |q 17:5  |9 2011 
856 4 1 |u http://app.newtonmedia.net/ShowDetailNK/Default.aspx?jeanid=2011GI05A30A  |y Plný text  |9 HTM 
990 |a AN 
994 |a ITM  |b 164245  |l HKA50  |y 2011 
996 1 # |b 231049093448  |c I-501 535/2011  |d Roč. 17 (2011)  |v 17  |i 1-12  |y 2011  |l SVKHK  |r Sklad - do 45 min.  |n 058  |w 000164245  |u 000880  |e HKA001  |j HKA50  |s P  |a 0  |a 24  |t HKA001.HKA01000792974.HKA50000164245000880 
910 |a HKA001  |k anlplus  |t rs