Umění zprostředkovaného učení : teoretická východiska a výzkum instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina

To chci

Kniha představuje jednu z nejvlivnějších současných teorií vývoje intelektu, jejímž jádrem je odlišení kulturně specifických a ve všech kulturách přítomných mechanismů ovlivňujících rozvoj intelektu dítěte. Autorem této teorie je současný izraelský psycholog Reuven Feuerstein. Pozornost je dále věnována Feuersteinovu programu celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Gabriela Málková, 1977-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
121 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Togga, 2008
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-87258-02-6 (brož.)

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 016020003520405
003 CZ-UsSVK
005 20230209052117.2
008 090616s2008----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb001964506 
020 |a 978-80-87258-02-6 (brož.) 
040 |a ABA001  |b cze 
072 7 |a 159.95  |x Vyšší duševní procesy  |2 Konspekt 
080 |a 159.95  |2 MRF 
080 |a 159.955  |2 MRF 
080 |a 37.015.3  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Málková, Gabriela,  |d 1977-  |7 xx0098344  |4 aut 
245 1 0 |a Umění zprostředkovaného učení :  |b teoretická východiska a výzkum instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina /  |c Gabriela Málková 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Togga,  |c 2008 
300 |a 121 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
600 1 7 |a Feuerstein, Reuven,  |d 1921-2014  |7 jx20090702002  |2 czenas 
650 0 7 |a poznávání  |7 ph124477  |2 czenas 
650 0 7 |a rozvoj myšlení  |7 ph135316  |x metodologie  |x metodologie  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogická psychologie  |7 ph124012  |2 czenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842 
856 4 1 |y Obsah  |u http://toc.nkp.cz/NKC/200907/contents/nkc20091964506_1.pdf 
910 |a ULG001  |b N208407 
996 |b 269000061371  |c N208407  |e ULG001  |h N208407  |l Vědecká půjčovna SKLAD  |s A  |a 0  |t ULG001.269000061371 
997 |t KN