Jak se budují značky : co obchodníci nevědí

Get it

Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků.Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Byron Sharp
Other Authors
Petr Sumcov, 1969-
Document Type
Books
Physical Description
241 stran : ilustrace
Published
Praha : Dobrovský s.r.o., 2018
Series
Knihy Omega
Subjects
Item Description
Přeloženo z angličtiny
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7390-618-4

Institution:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
ZUK_EK
220:025/599 (KUP)
Outside loan
Loading…
ZUK_EK
220:025/599a (KUP)