Smysl pro rytmus a tóny máme od narození
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Informatorium : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách. -- ISSN 1210-7506. -- Roč. 15, č. 7 (2008), s. 10-12
- Témata:
- Popis jednotky:
- 2 fot.
- Fyzický popis:
- il.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy : 3
- Obsah:
- Význam hudby v životě dítěte - zprostředkovává komunikaci v období před ovládnutím mluvy a v jejích počátcích při nedostatečně rozvinuté slovní zásobě. Radost a spontaneita v přístupu dítěte k hudbě - nutnost podporovat tento přístup, teprve později doplňovat cíleným učením not a hudební teorie. Malé děti a hudební nástroje, převážně rytmické (Orffův instrumentář). Propojení hudby a pohybu.
Instituce:
Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.
Obsah:
- Význam hudby v životě dítěte - zprostředkovává komunikaci v období před ovládnutím mluvy a v jejích počátcích při nedostatečně rozvinuté slovní zásobě. Radost a spontaneita v přístupu dítěte k hudbě - nutnost podporovat tento přístup, teprve později doplňovat cíleným učením not a hudební teorie. Malé děti a hudební nástroje, převážně rytmické (Orffův instrumentář). Propojení hudby a pohybu.
Podobné
-
Úspěch zavání uspěchaností
Petr Piťha, 1938-
-
Jazzu se nechci vzdát
Michal David
-
Legalizace není vhodný model
Kamil Kalina
-
Polední klid není pro každého
Marie Těthalová
-
Jestliže kráčíš, školství, pak řekni kam
Ondřej Tichý