Ať můžeme konečně rozehrát dobrou akci
Bohumil Kartous jako ředitel Pražského inovačního institutu řeší podnikání, dětský rozvoj a vzdělávání. Do školství přináší inovace v rámci Projektu rozvoje vzdělávání IKAP II (Implementace krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání). Hovoří o svém celoživotním zájmu o vzdělávací systém, jeho rozvoj a reformu, a zároveň … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- Ilustrace
- Publikováno v
- Rodina a škola [cze]. -- ISSN 0035-7766. -- Roč. 68, č. 9 (listopad) (2021), s. 6-9
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé česky
Instituce:
Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11521293 | ||
003 | CZ PrNPK | ||
005 | 20220330163924.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 220302s2021 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze | |
072 | 7 | |a 37.014 |x Vzdělávací a výchovná politika |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.01 |2 MRF | ||
080 | |a 37.014.5 |2 MRF | ||
080 | |a 37.014.544 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Kartous, Bohumil, |d 1977- |7 mzk2007423945 |4 ive | |
242 | 1 | 0 | |a May we finally spark off a good action |
245 | 1 | 0 | |a Ať můžeme konečně rozehrát dobrou akci / |c Bohumil Kartous ; Gabriela Juránková |
300 | |b Ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé česky | ||
520 | |a Bohumil Kartous jako ředitel Pražského inovačního institutu řeší podnikání, dětský rozvoj a vzdělávání. Do školství přináší inovace v rámci Projektu rozvoje vzdělávání IKAP II (Implementace krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání). Hovoří o svém celoživotním zájmu o vzdělávací systém, jeho rozvoj a reformu, a zároveň o nutné změně vzdělávání budoucích učitelů, jejich výběru ke studiu učitelství a celoživotním vzdělávání učitelů. Zastává názor, že oživit vzdělávací systém lze pouze přes politiku, protože vzdělávání je jedním z veřejných zájmů. | ||
650 | 7 | |a školství |7 ph116829 |2 czenas | |
650 | 4 | |a systém výchovy a vzdělávání | |
650 | 7 | |a vzdělávací politika |7 ph127308 |2 czenas | |
650 | 4 | |a školská reforma | |
650 | 4 | |a rozvoj vzdělání | |
650 | 7 | |a inovace ve vzdělávání |7 ph242427 |2 czenas | |
650 | 7 | |a vzdělávání učitelů |7 ph158324 |2 czenas | |
650 | 4 | |a další vzdělávání učitelů | |
650 | 4 | |a pedagogická činnost | |
650 | 4 | |a plánování ve školství | |
650 | 4 | |a rámcový vzdělávací program | |
655 | 7 | |a rozhovory |7 fd133303 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Juránková, Gabriela |4 ivr | |
773 | 0 | |t Rodina a škola [cze] |d Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1955- |x 0035-7766 |g Roč. 68, č. 9 (listopad) (2021), s. 6-9 |q 68:9 (listopad) |9 2021 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11521293 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001906001&local_base=ANL |