Reklamní a produktová fotografie : kreativní techniky a neobvyklé postupy

To chci

Příručka shrnuje hlavní zásady a postupy reklamní fotografie. Autor - profesionální fotograf - popisuje proces vzniku efektních reklamních snímků, při výkladu používá ukázky svých vlastních prací.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Jan Jindra, 1962-
Typ dokumentu:
Knihy
Fyzický popis:
232 stran : ilustrace
Vydáno:
Brno : Computer Press, a.s., 2011
Vydání:
Vydání první
Témata:
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-251-3112-1

Instituce:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Načítá se…
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Načítá se…
Masarykova univerzita - Fakulta informatiky - Knihovna
Načítá se…
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Načítá se…
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Načítá se…
Knihovna Václava Štecha Slaný
Načítá se…
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
3-7.3670
Načítá se…
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
96846
Načítá se…
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNV8168
Načítá se…
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Načítá se…
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna