Funkce kulturních modelů ve vzdělávání

To chci

Text je zaměřen na oblast vzdělávání Romů. Z pozic kognitivní antropologie řeší problém segregace romských žáků v rámci vzdělávacího systému majority. Příčinu vidí v krizi důvěry, v procesu distanciace Romů.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dana Bittnerová, 1966-
Další autoři
David Doubek, 1971-
Markéta Levínská
Pražská skupina školní etnografie
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
308 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
V Praze : Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy, 2011
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-87398-18-0

Instituce:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Knihovna Sociologického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i.
ROM/Fu
Ústav pro soudobé dějiny AV ČR, v. v. i. - Knihovna
215/12
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta - Knihovna
Univerzita Karlova - Fakulta humanitních studií - Knihovna
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Masarykova univerzita - Pedagogická fakulta - Ústřední knihovna Brno
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Fakulta sociálních studií - Ústřední knihovna
Městská knihovna Bruntál
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Teologická fakulta - Knihovna Josefa Petra Ondoka
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
Městská knihovna Žatec
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
B80230
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
2-6.7669
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna