Město = Médium
Velmi nápaditě graficky upravená publikace se v několika statích zabývá efektem světla ve městě. Nejrozsáhlejší stať je věnována světelné (neonové) reklamě v Praze a sleduje, jak se vyvíjela od 20. do 90. let 20. století. Další stať pojednává o využití fasád pro reklamní účely (např. u obchodních domů). Následující stati … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 400 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Bigg Boss : Vysoká škola umělecko-průmyslová v Praze,
[2012]
- Témata
- Popis jednotky
- Název z obálky
- ISBN
- 978-80-86863-48-1 (VŠUP : brož.)
978-80-903973-3-0 (BiggBoss : brož.)
Instituce:
Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.