Umění a nová média

To chci

Název publikace Umění a nová média vymezuje pole zájmu autorského kolektivu, ale také taktiky pohybu tímto polem. Slovní spojení umění a nová média poukazuje k výzkumu vzájemných vlivů, referencí a fúzí umělecké kreativity a techniky, především informačních a komunikačních aparátů (od rozhlasu, přes první počítačovou grafiku, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Barbara Büscher, 1954- , Martin Flašar, 1979- , Jana Horáková, 1971- , Petr Macek, 1967-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
188 s. : il., 1 portrét, noty ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2011
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
V tiráži jako autoři uvedeni: Martin Flašar, Jana Horáková, Petr Macek a kol.
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-210-5639-8 (brož.)

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 016310002207104
003 CZ-HbKKV
005 20240717012519.2
008 120405s2011----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb002343368 
020 |a 978-80-210-5639-8 (brož.) :  |c 179.10 Kč 
040 |a HBG001  |b cze 
041 0 |a cze  |a eng  |b eng 
072 7 |a 316.4/.7  |x Sociální interakce. Sociální komunikace  |2 Konspekt 
080 |a 7.011:316.72/.75  |2 MRF 
080 |a 004.032.6  |2 MRF 
080 |a 316.774:004.087  |2 MRF 
080 |a 316.774:004.9  |2 MRF 
080 |a 004.92  |2 MRF 
080 |a 004.946  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
245 0 0 |a Umění a nová média /  |c Barbara Büscher ... [et al.] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Masarykova univerzita,  |c 2011 
300 |a 188 s. :  |b il., 1 portrét, noty ;  |c 21 cm 
500 |a V tiráži jako autoři uvedeni: Martin Flašar, Jana Horáková, Petr Macek a kol. 
504 |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 
520 2 |a Název publikace Umění a nová média vymezuje pole zájmu autorského kolektivu, ale také taktiky pohybu tímto polem. Slovní spojení umění a nová média poukazuje k výzkumu vzájemných vlivů, referencí a fúzí umělecké kreativity a techniky, především informačních a komunikačních aparátů (od rozhlasu, přes první počítačovou grafiku, po virtuální světy a světovou počítačovou síť), jak se rozvíjel a proměňoval v průběhu 20. a začátku 21. století. Pozornost je věnována zejména těm momentům, kdy jednotlivá média byla „nová“ a v jejich recepci se zvlášť zřetelně odrážely naděje a obavy, které do nich byly promítány. 
546 |a Část. anglický text, anglická resumé 
650 0 7 |a umění a společnost  |7 ph126924  |2 czenas 
650 0 7 |a multimédia  |7 ph115379  |2 czenas 
650 0 7 |a elektronická média  |7 ph119415  |2 czenas 
650 0 7 |a digitální média  |7 ph559630  |2 czenas 
650 0 7 |a počítačová grafika  |7 ph124503  |2 czenas 
650 0 7 |a virtuální realita  |7 ph127114  |2 czenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
700 1 |a Büscher, Barbara,  |d 1954-  |7 mzk2008473128  |4 aut 
700 1 |a Flašar, Martin,  |d 1979-  |7 jo2007409397  |4 aut 
700 1 |a Horáková, Jana,  |d 1971-  |7 jo2004220579  |4 aut 
700 1 |a Macek, Petr,  |d 1967-  |7 ola2002144937  |4 aut 
910 |a HBG001  |b N60212 
996 |b 317000318345  |e HBG001  |h N60212  |l Sklad  |s A  |a 0  |t HBG001.317000318345 
997 |t KN