Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy

To chci

Cílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři:
Barbara Havelková, 1980-
Iva Baslarová
Dita Jahodová
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
55, viii s. :
Vydáno:
Praha : Nesehnutí ; Otevřená společnost, 2013
Fyzický popis:
55, viii s. : 28 obr.
ISBN:
978-80-87110-26-3

Instituce:

Informace o knihovně

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Národní knihovna ČR - Kramerius
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Web Neznámá dostupnost Plný text Městská knihovna v Praze
Web Neznámá dostupnost Odkaz na plný text Neznámý