Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy

To chci

Cílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři:
Barbara Havelková, 1980-
Iva Baslarová
Dita Jahodová
Typ dokumentu:
Knihy
Fyzický popis:
55, viii s. : 28 obr.
Vydáno:
Praha : Nesehnutí ; Otevřená společnost, 2013
ISBN:
978-80-87110-26-3

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 4042709
003 CZ-PrMKP
005 20140501000000.0
008 171201s2013 xr cze
020 |a 978-80-87110-26-3 
040 |a ABG001  |b cze 
245 0 0 |a Jak na sexistickou reklamu :  |b manuál pro posuzování sexistické reklamy /  |c [autor textu Barbara Havelková] ...et al. ; [editorky Iva Baslarová], [Dita Jahodová] 
260 |a Praha :   |b Nesehnutí ;   |b Otevřená společnost,  |c 2013 
300 |a 55, viii s. :   |b 28 obr. 
520 2 |a Cílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe. 
700 1 |a Havelková, Barbara,  |d 1980-  |7 mzk2007401326  |4 aut 
700 1 |a Baslarová, Iva  |7 ola2013751293  |4 edt 
700 1 |a Jahodová, Dita  |7 jo2013741813  |4 edt 
856 4 1 |u http://search.mlp.cz/searchMKP.jsp?action=sTitul&key=4042709  |y Odkaz na plný text 
856 4 1 |q pdf  |u https://web2.mlp.cz/koweb/00/04/04/27/09/jak_na_sexistickou_reklamu.pdf  |y Plný text 
856 4 1 |u https://web2.mlp.cz/koweb/00/04/04/27/09.jpg  |y Obálka 
910 |a ABG001