Jak se budují značky : co obchodníci nevědí
Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků.Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 241 stran ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Dobrovský,
2018
- Edice
- Knihy Omega
- Témata
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
- ISBN
- 978-80-7390-618-4
Instituce:
Městská knihovna Pelhřimov
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.