Jak se budují značky : co obchodníci nevědí

To chci

Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků.Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Byron Sharp
Další autoři
Petr Sumcov, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
241 stran ; 24 cm
Vydáno
Praha : Dobrovský, 2018
Edice
Knihy Omega
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
ISBN
978-80-7390-618-4

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Naučné oddělení
658