Inquiry-based instruction : concept, essence, importance and contribution
Monografie reaguje na aktuální potřeby vycházející nejen ze vzdělávací praxe a pedagogické teorie, ale i z požadavků společnosti projevujících se v důrazu na rozvoj kompetencí žáků v oblasti myšlení, vyrovnávání se s novými situacemi a v neposlední řadě i řešení problémových situací. Koncepčně je zaměřena na řešení terminologických … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 149 stran :
- Vydáno:
-
Olomouc :
Univerzita Palackého v Olomouci,
2015
- Vydání:
- First English edition
- Edice:
- Monografie = Monographs
- Témata:
- Popis jednotky:
- Přeloženo z češtiny?
Nad názvem: Palacký University, Olomouc, Faculty of Education - Fyzický popis:
- 149 stran : ilustrace (některé barevné) ; 22 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-244-4507-6
Instituce:
Moravská zemská knihovna v Brně
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.