Marketingové řízení památkových objektů

To chci

Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Petr Dostál, 1953-
Další autoři:
Jitka Černá, 1961-
Typ dokumentu:
Knihy
Fyzický popis:
195 s. : il. ; 23 cm
Vydáno:
Praha : Ekopress, 2014
Vydání:
1. vyd.
Témata:
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:
978-80-87865-14-9

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM 3
sklad
54 F 126671
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
II 188633