Marketingové řízení památkových objektů
Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Fyzický popis:
- 195 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno:
-
Praha :
Ekopress,
2014
- Vydání:
- 1. vyd.
- Témata:
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-87865-14-9
Instituce:
![](/themes/KnihovnyCz/images/institutions/logos/nkp/nkp_small.png?_=1700654069)
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.