Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe
Práce Lucie Repašské reaguje na povahu a charakter divadelní tvorby v okruhu nezávislých performančních aktivit a pokouší se v odborných intencích reflektovat jeden z nejaktuálnějších proudů současného divadla. Autorka vychází z vlastní tvorby a z praktického výzkumu v brněnském souboru D´epog, jehož cílem – jak sama uvádí – … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 158 stran, 6 nečíslovaných stran obrazových příloh :
- Vydáno:
-
V Brně :
JAMU,
2015
- Vydání:
- Vydání první
- Edice:
- Výběrová řada doktorských spisů
- Témata:
- Popis jednotky:
- Původně předloženo jako autorčina disertace (Ph.D.)--Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2015
- Fyzický popis:
- 158 stran, 6 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 25 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-7460-086-9
Instituce:
Národní knihovna ČR
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.
Podobné
-
Fenomén Brian Ferneyhough
Lenka Štůralová, 1985-
-
Ctibor Turba : pedagogika v mimickém a komediálním divadle
Martina Frejová Krátká, 1984-