Akustické základy orchestrace
Hudebněvědná studie, která chce ukázat především skladatelům, jak postupovat při orchestraci co nejúčinněji a přitom nejhospodárněji. Zahrnuje tyto kapitoly: 1. Základní akustické pojmy a vztahy; 2. Barva tónu.Dynamika zvuku; 4. Dynamické rozsahy hudebních nástrojů a lidského hlasu; 5. Vztah mezi dynamikou a barvou tónů. Dynamická … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 201, [2] s. : [4] s. fot. příl. ; 8°
- Vydáno
-
Praha :
Panton,
1967
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Hudební vědy.
Sv. 5
- Témata
- Popis jednotky
- S obr., notami a tb. v textu
Obálka a vazba: J.E. Jiránek
850 výt.
Přehl. lit.
Pozn.
Odkazy na lit.
Věcný rejstřík
Něm. souhrn
Opr.
MARC
LEADER | 00000cam-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw01277599 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20161109093359.8 | ||
007 | ta | ||
008 | 971209s1967----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
015 | |a cnb000493823 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |c BOA001 |d ABA001 |d ABA012 | ||
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 781 |x Hudební teorie |2 Konspekt |9 9 | |
080 | |a 534.84:699.844:72+781.1:781.63(021) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Burghauser, Jarmil, |d 1921-1997 |7 jk01020337 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Akustické základy orchestrace / |c [autoři:] Jarmil Burghauser, Antonín Špelda |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b Panton, |c 1967 |f (PG 3) | ||
300 | |a 201, [2] s. : |b [4] s. fot. příl. ; |c 8° | ||
440 | 0 | |a Hudební vědy. |n Řada 2 ; |v Sv. 5 | |
500 | |a S obr., notami a tb. v textu | ||
500 | |a Obálka a vazba: J.E. Jiránek | ||
500 | |a 850 výt. | ||
500 | |a Přehl. lit. | ||
500 | |a Pozn. | ||
500 | |a Odkazy na lit. | ||
500 | |a Věcný rejstřík | ||
500 | |a Něm. souhrn | ||
500 | |a Opr. | ||
520 | |a Hudebněvědná studie, která chce ukázat především skladatelům, jak postupovat při orchestraci co nejúčinněji a přitom nejhospodárněji. Zahrnuje tyto kapitoly: 1. Základní akustické pojmy a vztahy; 2. Barva tónu.Dynamika zvuku; 4. Dynamické rozsahy hudebních nástrojů a lidského hlasu; 5. Vztah mezi dynamikou a barvou tónů. Dynamická mikrostruktura drženého tónu; 6. Hudeudební praxe a akustika koncertníchhledisko výškové; 8. Skládání zvuku - hledisko dynamické; 9. Skládání zvuku - hledisko barevné; 10. Nástrojový soubor; 11. Základní orchestrační úkoly; 12. Akustické problémy historických partitur; 13. Dodatek. Orchestrace promikrofon. | ||
650 | 7 | |a hudba | |
650 | 7 | |a akustika | |
653 | |a orchestrace | ||
700 | 1 | |a Špelda, Antonín, |d 1904-1989 |7 jk01130864 |4 aut | |
910 | |a ABA012 |b I 23132V1 | ||
998 | |a ČNB | ||
996 | |b 231993 |c I 23132V1 |l Hlavní budova |r Depozitář |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.231993 |