Zprostředkované učení : jak učit žáky myslet a učit se

To chci

Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století. Autorka nabízí českému čtenáři celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Gabriela Málková, 1977-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
116 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Portál, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7367-585-1 (brož.)

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Vědecká půjčovna
373.3 Mál
Absenčně
Načítá se…
Vědecká půjčovna SKLAD
N213029